نحوه فروش بین المللی با فروش آمازون جهانی
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

آمازون ابزارها و خدمات متنوعی را در اختیار فروشندگان قرار می دهد که همه جنبه های فروش بین المللی را ساده می کند.

قبلاً در Amazon.com می فروشید؟

4 قدم برای موفقیت در فروش جهانی

تصمیم بگیرید که در کجا و چه چیزی بفروشیم

این فرصت را درک کنید که فروش بین المللی در آمازون تجارت شما را ارائه می دهد. بیاموزید که در کجا می توانید از طریق آمازون بفروشید ، آنچه مورد نیاز است - از جمله مالیات و مقررات - و ملاحظات استراتژیک برای ورود به بازار جدید.

فروش جهانی

تصمیم بگیرید که در کجا و چه چیزی بفروشیم

نکاتی برای ورود به بازار جدید

چگونه می توانیم کمک کنیم

جایی که می توانید با آمازون بفروشید

آمازون 16 فروشگاه آنلاین را در سراسر جهان (که در زیر آن ذکر شده است ، در زیر) اداره می کند ، به شما امکان می دهد تا تجارت خود را مستقل از محل استقرار جسمی خود مستقل کنید. با آمازون ، می توانید به سرعت تجارت خود را در سایر کشورها رشد داده و مارک و محصولات خود را به میلیون ها مشتری در بازارهای آمازون معرفی کنید.

این بازارها نشان دهنده بسیاری از بزرگترین فرصت های تجارت الکترونیکی جهان است. هنگامی که برای فروش در یکی از این بازارهای آمازون ثبت نام می کنید ، دسترسی فوری به مشتریانی که تجربه خرید آمازون را می شناسند و به آنها اعتماد دارند ، دسترسی پیدا می کنید. گسترش فروش خود به یک یا چند بازار آمازون به این معنی است که می توانید از برند آمازون بهره مند شوید بدون اینکه هزینه های مقدماتی برای ساخت نام تجاری را به خودی خود در یک محیط فروش جدید ایجاد کنید.

هنگامی که شما برای ورود به یک بازار جدید آمازون آماده می شوید ، یک نکته اولیه که شما خواهید داشت این است که آیا تجارت شما می تواند به زبان محلی فعالیت کند. مهارت در زبان محلی بازار برای ارائه پشتیبانی مشتری از یک بازار خاص (الزامی برای فروش در یک بازار آمازون) ضروری است ، مگر اینکه از تحقق آمازون استفاده کنید. مهارت زبان محلی همچنین برای انجام تحقیقات خاص در کشور و درک چگونگی بهترین موقعیت محصولات شما مفید است. ممکن است لازم باشد محصولات خود را اصلاح کرده یا بازاریابی ، کپی یا بسته بندی خود را دوباره تنظیم کنید تا نیازهای مشتریان جدید خود را بهتر برآورده کنید.

با این حال ، بسیاری از فروشندگان با موفقیت در بازارهای آمازون به فروش می رسند که در زبان محلی مهارت ندارند. آمازون برخی از خدمات و ابزارها را برای کمک به سهولت در چالش های ناشی از موانع زبانی فراهم می کند:

سوئیچ کننده زبان مرکزی فروشنده خبر خوب این است که شما مجبور نیستید برای فروش در اروپا و ژاپن به فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، اسپانیایی یا ژاپنی تسلط داشته باشید. با استفاده از سوئیچ کننده زبان مرکزی ، می توانید عملکردهای خود را در تمام این بازارهای آمازون به زبان انگلیسی مدیریت کنید و این امکان را به شما می دهد تا با فراهم کردن یک رابط کاربری آشنا که می توانید به سرعت یاد بگیرید ، به سرعت در تجارت بین المللی خود سرعت بگیرید.

حساب بازارهای اروپایی آمازون در اروپا ، ما مدیریت تجارت شما را در تمام فروشگاه های آنلاین آمازون ساده کرده ایم. حساب Amazon Europe Stores شما را قادر می سازد تا پیشنهادات محصول را در همه فروشگاه های آنلاین ما در آلمان ، انگلستان ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا و هلند ایجاد و مدیریت کنید. شما آنچه را که می فروشید کنترل می کنید و تجارت خود را از یک رابط حساب فروشنده واحد مدیریت می کنید.

هنگامی که برای فروش در یک بازار اروپایی آمازون ثبت نام می کنید ، به عنوان مثال در Amazon. co. uk ، حساب فروشنده شما به طور خودکار قادر به فروش در سایر بازارهای اروپایی آمازون - Amazon. de ، Amazon. fr ، Amazon. it و Amazon است.. esبه میلیون ها مشتری بین المللی برسید و به آمازون اجازه دهید تا تجارت آنلاین بین المللی خود را به شما کمک کند. تمام سفارشات شما در یک مکان واحد اداره می شود و باعث می شود تجارت در ایتالیا دقیقاً مانند تجارت در انگلستان احساس شود. پشتیبانی مشتری به زبان محلی هنگامی که در یک بازار آمازون می فروشید ، از شما خواسته می شود پشتیبانی مشتری را به زبان محلی بازار ارائه دهید. به عنوان مثال ، اگر در Amazon. jp یا Amazon. es می فروشید ، به ترتیب موظف هستید که به زبان ژاپنی یا اسپانیایی پشتیبانی مشتری را ارائه دهید. شما می توانید این کار را به تنهایی انجام دهید یا آمازون را هنگام پیوستن به FBA انجام دهید.

هنگام فروش در بازارهای مختلف آمازون و ثبت منابع شخص ثالث از مالیات و مقررات محلی آگاه باشید (به جزئیات مربوط به اروپا و ژاپن مراجعه کنید). توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه فروش در سایر بازارها ، با مشاوران مالیاتی و نظارتی خود مشورت کنید.

هر کشور در مورد فروش محصولات به مصرف کنندگان نیازهای قانونی و صنعت دارد. در بازار داخلی شما ، ممکن است قوانینی وجود داشته باشد که مربوط به حقوق مالکیت معنوی ، ایمنی محصول ، محیط زیست و سایر موارد قابل اجرا باشد. در مورد همه بازارها نیز همین مسئله صادق است. تحقیقات خود را انجام دهید و مسئولیت های خود را درک کنید. برخی از مواردی که باید در نظر بگیرید مالیات و آداب و رسوم ، حقوق مالکیت معنوی ، واردات موازی ، کنترل صادرات ، مارک و برچسب ها ، محیط ، بهداشت و ایمنی و انطباق محصول است.

ساخت یک استراتژی بازار

تصمیم گیری در مورد کجا و چه چیزی در بازار کشور دیگر بفروشید می تواند شبیه به این تعیین کننده ها برای بازار داخلی شما باشد. با این حال ، هنگام فروش بین المللی ملاحظات اضافه شده ای وجود دارد.

یکی از راه های ارزیابی استراتژی ورود به بازار بین المللی استفاده از چارچوب بازاریابی "Four P": محصول ، قیمت ، قرارگیری و تبلیغات است. بیایید هر یک را از طریق لنزهای فروش بین المللی در آمازون مرور کنیم.

هنگامی که یک بازار آمازون را انتخاب می کنید که در آن می توانید بفروشید ، باید بفهمید که آیا محصول شما برای کشور هدف شما مناسب است یا خیر. اول و مهمتر از همه ، اطمینان حاصل کنید که تمام قوانین موجود در هر کشور را رعایت می کنید. علاوه بر این ، استانداردهای محصول در کشورها متفاوت است. به عنوان مثال ، دستگاه های تلفن همراه که در 110-220 ولت کار می کنند که از شارژرهای برقی دو قیمتی استفاده می کنند ممکن است برای بازارهای اروپا مناسب نباشد اما می تواند برای ژاپن مناسب باشد. به همین ترتیب ، تخت های پر که شما با موفقیت در ایالات متحده می فروشید ، احتمالاً در ایالات متحده به خوبی نمی فروشد زیرا اندازه تشک استاندارد در هر کشور متفاوت است.

هنگام فروش بین المللی از طریق آمازون برای اولین بار ، یک رویکرد طبیعی این است که در مورد محصولات پرفروش خود در بازار داخلی خود فکر کنید. از تجربه قبلی شما و از داده های گزارش های فروش ، چه چیزی به فروش می رسد؟همچنین مهم است که از خود بپرسید که چرا فکر می کنید این محصولات خاص به خوبی عمل می کنند. آیا همین دلایل برای بازاری که شما وارد می شوید صادق است ، یا اصول دیگری وجود دارد که تقاضای مشتری را در بازار جدید مانند فرهنگ ، آب و هوا و جمعیتی از جمله سن و درآمد متوسط ایجاد می کند؟همچنین به این فکر کنید که چگونه تفاوت در بازارها می تواند به نفع شما باشد. به عنوان مثال ، آیا موجودی فصلی دارید که نمی دانید بعد از گذشت فصل در یک بازار چه کاری انجام دهید؟شما می توانید با فروش خارج از کشور که در آن محصول ممکن است مخاطب جدیدی پیدا کند ، فصل فروش خود را تمدید کنید.

نکته: به جای عمیق در یک یا دو محصول ، به طور گسترده در چندین محصول لیست کنید. چرا؟انتخاب گسترده تری از محصولات به معنای قرار گرفتن در معرض بیشتر جستجوی مشتری در لیست شما به طور کلی است. این وسعت می تواند به شما کمک کند تا به سرعت ارزیابی کنید که محصولات می توانند در یک بازار خاص موفق باشند.

شما می توانید در حالی که هنوز هم وسعت انتخاب را حفظ می کنید ، شروع به کند کنید. اگر سنبله فروش شما ، می توانید قیمت خود را تنظیم کرده یا لیست ها را برای کاهش ریسک سهام ، درست مانند بازار خانه آمازون خود حذف کنید. برای تعهد حتی کوچکتر ، می توانید به جای ارسال موجودی به کشور دیگری ، با انجام سفارشات خود شروع کنید. به یاد داشته باشید که فروش در یک بازار دیگر به این معنی نیست که کنترل لیست های خود را از دست داده اید.

در تصمیم گیری در مورد اینکه کدام محصولات برای فروش در یک بازار آمازون ، شما منبع اصلی اطلاعات دیگری در دسترس شما هستند - بهره برداری از خود بازار. این نوع تحقیقات بازار باید از فعالیتهایی که احتمالاً هنگام فروش در بازار اولیه آمازون خود انجام می دهید ، برای شما بسیار آشنا باشد. برای این تحقیق ، مهارت زبان محلی بسیار مفید است. اگر می خواهید یک بازار را به زبانی ناآشنا برای شما تحقیق کنید ، ممکن است بتوانید تفسیر اساسی زبان را از ابزارهای مترجم آنلاین رایگان دریافت کنید ، اما از تکیه بر خیلی زیاد به چنین ابزارهایی توجه کنید.

در بازار هدف خود ، بهترین فروشندگان ، ورود جدید و انتخاب های تجاری را برای دسته بندی محصولات خود مرور کنید. برای درک نقاط قوت و ضعف رقابت ، بررسی های مشتری را بخوانید.

در طی این مرحله تحقیق محصول ، ممکن است برای گسترش جستجوی خود در بازارهای تجارت الکترونیک فراتر از آمازون مفید باشد. برای یافتن سایت های تجارت الکترونیکی مربوط به کشور از موتور جستجو استفاده کنید. نشریات تجاری و جوامع فروشنده آنلاین در هر کشور همچنین می توانند منبع غنی از اطلاعات را در هنگام آماده سازی برای لیست محصولات در محلی خود ارائه دهند.

نکته: به خاطر داشته باشید که مشتریان بالقوه یک بازار خاص ممکن است لزوماً در کشور هدف ساکن نباشند. برخی از مشتریان در هر بازار ممکن است در یک کشور مجاور زندگی کنند ، ترجیح می دهند به یک زبان خاص خرید کنند ، به دنبال محصولاتی باشند که فقط در یک بازار خاص موجود است ، یا در غیر این صورت انتخاب خرید خارج از کشور را انتخاب می کنند. به عنوان مثال ، یک مشتری Amazon. de ممکن است در اتریش ساکن باشد.

موارد زیر هزینه های جدید بالقوه ای است که باید هنگام فروش خارج از بازار اصلی خود در نظر بگیرید. این هزینه های اضافی ممکن است محاسبه سودآوری شما را تغییر دهد:

  • هزینه حمل و نقل هنگام حمل و نقل مستقیم به مشتریان بین المللی.
  • هزینه حمل و نقل بین المللی ، اگر خودتان سفارشات را انجام می دهید.
  • هزینه حمل و نقل برای ارسال موجودی خود به مراکز تحقق به خارج از کشور هنگام استفاده از تحقق آمازون.
  • هزینه های پشتیبانی مشتری اگر خودتان این خدمات را به زبان محلی ارائه می دهید یا یک ارائه دهنده شخص ثالث را برای مدیریت پشتیبانی از زبان مشتری استخدام می کنید.
  • هزینه های تبدیل مربوط به پرداخت پول در پول خانه شما.
  • هزینه ترجمه برای لیست Asins به زبان دیگری.
  • مالیات و عوارض.

همانطور که مشاهده می کنید ، بسیاری از هزینه های متغیر بر اساس این که آیا تصمیم دارید محصولات خود را برآورده کنید یا از تحقق آمازون استفاده کنید ، تغییر می کنند.

علاوه بر رشد تجارت بین المللی در امازون ، می توانید در خارج از امازون تجارت بین المللی خود را نیز در نظر بگیرید. موارد زیر ممکن است خدمات دیگری از آمازون برای تدوین این استراتژی بین المللی برای شما مرتبط باشد:

تحقق چند کانال اگر قبلاً از آمازون برای تحقق سفارشات مشتری آمازون استفاده می کنید ، می توانید با استفاده از همان استخر موجودی ، فروش آنلاین را از کانال های دیگر مدیریت کنید. برای انجام سفارشاتی که از کانال های فروش به غیر از آمازون ، از جمله وب سایت خود ، سایر سیستم عامل های شخص ثالث و حتی کاتالوگ یا فروش داخل فروشگاه ، از تحقق چند کانال-ویژگی در تحقق آمازون استفاده کنید ، استفاده کنید.

تبلیغات محصول تبلیغات محصول آمازون یک سرویس تبلیغاتی است که به منظور دسترسی بدون یکپارچه مشتریان آمازون به محصولات موجود در وب سایت های خارجی طراحی شده است. به عنوان یک تبلیغ کننده ، شما به سادگی کاتالوگ خود را بارگذاری می کنید و پیشنهادات و بودجه را برای هر کلیک خود تنظیم می کنید. سپس آمازون هنگام خرید محصول یا محصولات مرتبط شما ، تبلیغات شما را به مشتریان Amazon. com نمایش می دهد. مشتریانی که علاقه مند به خرید محصول شما هستند می توانند از طریق وب سایت شما کلیک کرده و محصول را مستقیماً از شما خریداری کنند.

همانطور که در بازار اولیه آمازون ، آمازون ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما امکان تبلیغ و اجرای تبلیغات برای محصولات خود را می دهد. ابزارهای تبلیغاتی موجود توسط Amazon Marketplace متفاوت است و ممکن است شامل تحویل رایگان ، پول خاموش ، خرید یکی از آنها (BOGO) و مزایای خارجی باشد.

راه دیگر برای افزایش قرار گرفتن در معرض پیشنهادات خود از طریق محصولات حمایت مالی آمازون ، یک سرویس تبلیغاتی با هزینه برای هر کلیک است که به شما کمک می کند تا از طریق تبلیغات با هدف اصلی کلمات کلیدی ، محصولاتی را که در Amazon. com می فروشید ، تبلیغ کنید.




:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: